keskiviikko 23. tammikuuta 2013

So close !


 








Kuten voi huomata, pakkaus on alotettu! :) Ens viikon tiistaina alkaa mun elämän suurin seikkailu ja mä oon valmis! Vielä viikko sitten tuntui, että en millään saa kaikkea hoidettua ennen reissua, mut nyt puhaltaa uudet tuulet. Asia toisensa jälkeen on selvinny kuin itsestään ja voi että, mä en malta odottaa että pääsen jo lähtemään! :) Mulla on edessä rankka lentomatka. 29 tuntia Sydneyyn, muutaman päivän mittanen Soft Landing Camp ja taas yks päivä lentokoneessa ja perillä perheessä oon vasta sunnuntaina illalla. 

Tällä kertaa vaan pieni ja pikainen kurkistus mun elämään, malttakaa vielä viikko, niin alkaa postauksia satelemaan. Nyt edessä tätä ---------------------->


As can be seen, I've started packing! :) The biggest adventure of my life is about to begin and I'm ready! Only a week ago I was sure I can't get everything done before leaving but now I think it'll be okay. I can't wait to get to Australia! :) I have a tough flight ahead of me. 29 hours to Sydney, Soft Landing Camp which takes three days and a day in a plane after the camp. I'll arrive at Bundaberg in Sunday evening. 

This time the post is short so you have something to wait ;) 'till next week :p

2 kommenttia:

  1. Oiiii! Sähän lähet ihan kohta!! Apua, mua jännittää sun puolesta ::D mut äää haluun kuullaa sitte niiiiin paljon kaikkee miten sulla menee siellä! :) Onnea matkaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, jännitä vaan, niin mun ei tarvitse! ;) Kiitos Aada, lupaan kertoa ja NÄYTTÄÄ kaiken ! <;

      Poista