sunnuntai 11. elokuuta 2013

Onnea ja epäonnea sopivassa (?) suhteessa

Heippa kaikki!

Voin vain kiittää onneani, kun julkaisin nuo kuvat viime postauksessa. Mulla kävi pieni vesivahinko puhelimen kanssa. Toisin sanoen, mun iPhonen hautajaiset oli eilen. Voi himpula. Ens kerralla tarkistan housujen taskut kahdesti ennen kun alan pestä pyykkiä. Kaikki keinot riisikylvystä hiustenkuivaajaan on käyty läpi, eikä kapula siltikään toimi. Ketuttaa niin niin paljon!

Noh, ei eilinen kuitenkaan aivan läpimätä ollut. Olihan silloin sentään mun oman ihanan äidin syntymäpäivät! Paljon onnea rakkaalle vielä täällä bloginkin puolella <3

Isä, äiti ja sisko Ellu lentokentällä, juuuuri ennen mun lentoa :) ikävä <3

Me lähdettiin Biancan ja mun host äidin Cathyn kanssa Woodgate rannalle nauttimaan kauniista talvipäivästä. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja suolainen ilma houkutteli uimaan. Kastettiin varpaat kirkkaassa vedessä ja todettiin, että taitaa olla liian kylmää uimiseen. Lähdettiin kajakeilla soutelemaan. Kisailtiin, tutkittiin lähimaastoa ja nautittiin auringosta keskellä tyyntä luotoa. Biancan sanoin: "Now, this is what I expected Australia to be like. This is a heaven on earth". Kyllä, ehdottomasti.

Biancan kanssa melomassa :p

Skills!!




Perhepotretti :) Minä Cathy ja Chloey 

Kalkkilaivojen kapteenina käräytin taas hartiat ja reidet, jotka ovat poikkeuksetta koulupuvun alla piilossa. Tiedossa on siis hyvin epämukavia öitä ja paljon kylmiä suihkuja. Täytyy toivoa, ettei tankista lopu vesi kesken, heh. 

Mainostin facebookin puolella, että keittelin riisipuuroa täällä! Jos muut vaihtarit seuraavat, niin onko teillä tietoa, löytyykö Australiasta ruisjauhoa? Olis aivan mielettömän makeeta leipoa karjalanpiirakoita perheelle! 

Palailen taas pian, kun elämääni ilmaantuu jotain kertomisen arvoista! Heippa! :)

4 kommenttia:

  1. Pitäs ainakin mun counsellorin mukaan löytyä kun tosi monella täälläpäi ainaki on leipäkone ja sillä saa kuulemma tehtyä ruisleipää :D saa nähä mistä sitä sit löytää... meinasin itekki tehä lähiaikoina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) oon varmaankin tässä jossain vaiheessa menossa Gold Coastille, ja tsekkaan josko sieltä löytyis jauhoa :)

      Poista
  2. Hihi, sun tavoite saada uus vaihtari-kaveri selkeesti onnitui :) mut, mulla ois sulle haaste!!

    http://veerasays-gdayworld.blogspot.com.au

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnistui juu, ja varsin hyvin onnistuikin! <:

      Hmmmm, katellaan jos blogger alkais toimia ja saisin otettua haasteen vastaan :P

      Poista