tiistai 4. kesäkuuta 2013

Cattle Club

Pääsinpäs vihdoin kiireiltäni kirjoittelemaan!

Uuteen perheeseen asettuminen on sujunut vallan mutkattomasti. Viime viikon sana oli ehdottomasti 'yksinkertainen', sanan positiivisessa merkityksessä. Mun elämä on nyt niin simppeliä, että ei voi kuin hymyillä :) Uusi äitini kannustaa minua osallistumaan kaikenlaisiin aktiviteetteihin, ja isäkin on mukava heppu :p Uuden perheen myötä mun elämässä on tapahtunut miljoona muutosta; kaksi uutta harrastusta(Cattle Club & Dance Trip), matka Melbourneen Veeran luokse koululomilla, aito perhehenki, ja mitä luultavimmin ratsastuksen opettelua, wihii! <;;

Aamulla koin iiiiloisen yllätyksen, kun meidän staffi oli saanut yön aikana kuusi pentua, kaksi tyttöä ja neljä poikaa. Vitsit että ne on suloisia pötkylöitä :)

Loppuun kuvamatskua viime viikolta, johon sisältyi Bundaberg Show lehmineen, prätkäilyä, Lemington(aussiherkku) sekä jousiammuntaa! :)



The Cattle Team



Lachlan!




Lachlan ampumassa :)

Lemington, omnom :)

Kohta on 18. synttärit, wihii <;

Tässä kaikki tältä erää, ens postauksessa pennuista kuvamatskua :p






2 kommenttia:

  1. Anonyymi4/6/13

    millanen se sun edellinen perhe oli ku vaihoit sit uuteen :o ? vai saatko edes kertoa.. ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saan kylla.
      Edellinen perhe kohteli mua tosi huonosti, eika perheella ollut varaa vieda minua harrastuksiin eika tahtonut minun nakevan ketaan koulun ulkopuolella. He mm. kielsivat viikonloppuvierailut eraalla kaverilla siksi, kun viihdyin siella liian hyvin. Ja tuossa on vain yksi monista syista. En tahdo mustamaalata tai muutenkaan sanoa sen enempaa edellisesta perheesta, kun paasin jo parempaan paikkaan. :)

      Poista