lauantai 25. toukokuuta 2013

I'm settled!

Viime tiistaina sulloin nyyhkyttäen kaikki tavarani matkalaukkuun alle puolessa tunnissa. Matkalaukkuni on kyyhöttänyt purkamattomana huoneen nurkassa tähän päivään asti. Aamulla pinottiin mun kaikki kimpsut ja kampsut autoon ja ajeltiin ruokakaupan kautta mun uuteen kotiin, jihuu!

Ensimmäistä kertaa tämän reilun kolmen kuukauden aikana sain itse päättää, mitä tahdon aamupalaksi, välipalaksi ja lounaaksi. Ensimmäistä kertaa pääsin kauppaan mukaan ja näin, että hehheh, ei ne nuudelit ollutkaan ainoa asia, mitä täällä kaupoissa myydään. Ensimmäistä kertaa ostettiin tuoreita vihanneksia ja salaattia. Kyllä, ensimmäistä kertaa. Varattiin mulle samalla lääkäriaika, joka olisi pitänyt hoitaa jo viikkoja, kuukausia sitten. (Siis äiti, Sharon sai mun pääni käännettyä, kiitti vaan :D)

Asun agriculture opettajani ja hänen sulhasensa kanssa. Meillä on kisu ja staffi, joka saa pian pentuja. Uusi host isä työskentelee kuuden tunnin ajomatkan päässä, joten häntä näkee vähän harvemmin.

Kuvia alkaa luultavasti sadella tästä uudesta ihanasta maalaispihapiiristä ja parin viikon päästä myös koiranpennusita, aws! :)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että oot päässy parempaan paikkaan asumaan! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, näin on! :) Oon kyllä kiitollinen :--)

      Poista