perjantai 6. syyskuuta 2013

Re: HAASTE

Heippahei, pitkasta aikaa!

Mulla on ollut ongelmia bloggerin kanssa omalla tietokoneella, joten valitettavasti suomalaiset aakkoset uupuvat. Koittakaahan kestaa.

Veera, mun superhyperihana vaihtarikavsu heitti mulle haasteen, ja taytyyhan siihen vastata. Kiitos Veera.

Haasteen säännöt:
1. Kiitä haastajaa2. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.3. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.4. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.5. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa. (tai jos oot laiska niin kuin ma, valitse parhaat!) ;)6. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.7. Ei takaisin haastamista. 

Faktoja minusta:
1. Rakastan nukkumista ja tarvitsen paljon unta
2. Urheilu ja hyva ruoka ovat parhaita tapoja viettaa aikaa
3. Saatat pitaa minua outona, mutta tiukat saannot ja rajat ovat mulle elintarkeita
4. Inhoan epaonnistunutta sarkasmia a.k.a. ilkeita ihmisia
5. Halveksun ihmisia, joilla on 'asenne'
6. Kirjoittaisin blogiin useammin, jos minulla olisi toimiva tietokone, heh
7. Pesin iPhoneni pesukoneessa
8. Olen huomannut tykastyneeni pienempiin koiriin vaihtariperheen luona
9. Tulen nousemaan lentokoneeseen 20 kertaa taman vuoden aikana
10. En koskaan olisi uskonut, miten paljon vaihtarivuosi voi muuttaa ihmista
11. Minua pelottaa tulla takaisin kotiin

Veeran kysymykset:
1. Oudoin asia sinussa? - en tykkaa suklaasta..... :D
2. Mista saavutuksestasi olet ylpea? - aussireissusta huolimatta olen edelleen yhteydessa rakkaimpiin ystaviini eivatka ihmissuhteet ole paapiirteittain karsineet
3. Lempi hajuvsi? - Calvin Klein-forbidden euphoria
4. Unelmien kaupunki? - Rooma
5. Mika on suurin unelmasi ja kuinka paljon olet valmis riskeeraamaan sen eteen? - Olin valmis riskeeraamaan kaiken muun elamassani vaihtarireissua lukuunottamatta poikaystavani eteen. Suurin unelmani on rakkaus ja teen kaikkeni ja enemman sen vuoksi. En ole luovuttaja
6. Miten reagoit pettymyksiin? - Sisalla kiehun, mutta pidan pettymyksen omana asianani. Jos purkaudun, purkaudun niin, ettei jaa epaselvaksi, mika Annikaa vaivaa..
7. Oletko koskaan ollut jalki-istunnossa? - Jep, kerran leikittiin kriminaaleja koko luokan kanssa ja lintsattiin
8. Millainen huumorintaju sinulla on? - Ymmarran ja minua naurattaa kaikenlainen huumori aiheesta kuin aiheesta. Itse olen niin mielikuvitukseton, etten osaa plajon huumoria heittaa. Siina jotain, mita mun pitaa harjotella :)
9. Oletko muuttunut paljon viimeisen 2 vuoden aikana? - Kaikki muu minussa on muuttunut pituutta lukuunottamatta, heh.
10. Nukutko selka vai kasvot ovea kohti? - En nae silmaluomieni lapi, joten eikai silla ole valia :D
11. Jos olisin paivan toista sukupuolta mina... - luultavasti tekisin kaikkea sikamaista ja aijamaista, mita en koskaan tekisi tassa vartalossa!!

11 kysymysta uusille haastetuille
1. Milloin sinulle selvisi, ettei joulupukkia olekaan?
2. Kuka on maailman kaunein ihminen? -Enta komein?
3. Jos saisit kaksi toivetta, mita toivoisit?
4. Miten usein katsot itseasi peilista?
5. Mika on tarkeinta elamassasi?
6. Jos voisit olla taitava jossakin urheilulajissa, minka lajin valitsisit?
7. Kuinka paljon aikaa vietat tietokoneen aaressa paivittain?
8. Elamasi suurin paatos?
9. Mika oli(/on) lempi lastenohjelmasi?
10. Lempi elokuvasi?
11. Mita musiikki merkitsee sinulle?

Haastan...
Saijan
Emman
Pihlan
Hennan
Katin
Annin
Erikan
:)

Kerron kuulumisia kun saan taas aikaa kirjoitella. Mulla menee talla hetkella lujaa ja super makeita juttuja on tiedossa. Stay tuned! <:

2 kommenttia:

  1. Hei ihan mahtavaa, että annoit palautetta mun mielipidepostauksessa ja haastoit mut koska löysin nyt tänään sitä kautta tämän blogin. Mä sekosin tästä blogista, hyvällä tavalla siis! AUSTRALIA! se on mun unelmamatkakohde, mäkin haluan! Hitsiiiiii. Ihanaa vaaaaau. Arvaa vaan haluanko mäkin sinne :). Kiitos myös haasteesta, kivat kysymykset ja teen ton joku päivä. Oli myös mielenkiintoista lukea sun vastauksiasi. Tosi hyviä! Tohon outo juttuun, niin mitä rajoja ja sääntöjä sulla on :) Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tarkoitat vastauksellasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, ihana kuulla että tykkäilet! :) Tää blogi on vähän niinkuin tapa pitää yhteyttä sukulaisiin ja kertoa, mitä olen puuhaillut etc.

      Mulle on tosi tärkeetä, että mulla on tarkka nukkumaammenoaika, tarkat ruoka-ajat ja määrät sekä paljon liikuntaa. Jos en saa nukkua tai liikkua, mä oon tosi masentunu. Kirjaimellisesti. Jos mun elämä on sekaisin, ja musta tuntuu, ettei kaikki narut oo omissa käsissä, niin musta tuntuu että halkean. Ja sen näkee musta välillä liiankin hyvin. Kaikki läheisimmät ihmiset ovat sen kokeneet, heh. Mun on siis vaikeeta antaa kaiken olla ja ottaa rennosti, ellei kaikki mun ympärillä ole ihan tip top järjestyksessä juuri sillä tavalla, kuin mä haluan. Se on etenkin täällä ausseissa ihan mielettömän vaikeata, kun kielitaito asettaa omat haasteensa, ja täysi-ikäisyydestä huolimatta olen silti perheelle 'lapsi', pieni koululainen.

      Poista